löööördag

guten morgen! har nyss duschat varmt sen iskallt, det är det bästa som finns!
Skrev inte igår för orka inte och hade så ont i huvudet när jag kom hem på kvällen så!
Men igår iaf så gick jag ner och gratta mamma på en gång! Hon e bäst. Jag pappa och mamma åkte till skärholmen och shoppa åt mamma, fast det blev till mig med haha. Ett par jätte söta och sköna innetofflor de ser ut som uggs haha sen en bok, twilight directors notebook! Har redan läst ut den och den va på över 200 sidor haha och ett par vantar och en skrubb till ansiktet!
På kvällen åkte vi till en kinaresturang och åt goood midda sen drog vi iväg på bio, vi såg Michael Jackson's This is it! Det var mäkigt! Vilken jävla människa han va. Han va faktiskt rikigt rolig! MEN så jävla känslig som jag är så ska jag självklart börja böla haha. När vi kom hem så kolla på jag på jackass och viva la bam sen gick jag och la mig

 

Idag så ska jag inte göra så mycket men ikväll ska jag mamma och pappa på Cats, på cirkus. Ska ju bli...kul? jag vet inte ens vad det handlar om. Det kommer säkert bara vara massa gamlingar där som det är på allting annat haha.

 

Aja, nu ska jag kolla på film. Har fortfarande jätte ont i huvudet, vaknade med det i morse :(

 

PÖSS michaela

 


jag borde inte lägga upp den här bilden, för den här kvällen förstörde mitt liv.
Men jag tyckte jag såg så...sorry hittar inte rätt ord haha


Kommentarer
Postat av: sara

krya på dig bebis :)

<3

2009-10-31 @ 13:06:40
URL: http://sraraasimons.blogg.se/
Postat av: michaela

tack gumman :) <3

2009-10-31 @ 13:35:48
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0