let me see you face drop

Hej bloggen. Mitt huvud är som vanligt, överbelastat med för mycket plugg. Jag känner inte orken till att lära mig svenskan längre. så det kändes bättre att sätta sig och skriva i bloggen. Skrev inte igår för jag har så mycket plugg. Ni såg ju vad jag skrev i tisdags men jag kom på igår att jag glömde skriva en till grej. Tekniken som är tills imorgon. Hyffsat stort läxförhör på alla verktyg vi har i salen. Och jag har tappat bort pappret. Får ringa emma sen.
Men åter till svenskan vem orkar lära sig : interjektioner, konjuktioner, prepositioner, starka och svaga verb, korrelat, kasus, presens, räkneord osv.. Ni vet allt det dära som hela svenskan handlar om. Jag har tappat lusten. finns ingen glöd längre. HAHA

Jag är hursomhelst orolig för min pappa, Hey don't drink and shoot at the same time?
Han e ju på jakt i rättvik och jag sa massa wierd stuff till mig i telefonen medans jag plugga.. Hmmm.

Imorgon är det skoljoggen. Mia (min gympalärare) sa att man hinner nog med nio varv. Jo tjena? men jag ska väl göra så mycket jag orkar, det är ju ändå för betyget jag gör detta för!
Nu ska jag återgå till mitt korrelat numerus och det där skitet. Blandar ihop allting!! Same shit diffrent name.


jag för ett tag sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0