hola nachos

Long time ago man körde den. Men me so very sorry för nada uppdateringg men har inte pallat. Men vekcan har varit ganska lugn och orkar inte berätta om den.
Idag va vi och plocka svamp med skolan. Kanon kul! Verkligen.. Men jag gick iaf med Julia, Louise och Jt. Vi hitta inte nån svamp så vi satte oss på ett berg direkt och käka. Sen satt vi där i solen ända tills vi skulle samlas igen. Det va faktsikt lite najs. och en lite kul grej va att det kom två flugar som gjorde små bebisflugor först i Julias pastasallad och sen på Lojjs ben. Haha! :P Och måste bara skriva en sak! Amanda smsa mig;
Amanda; Vart är du? <3
Jag; Jag är i skogen <3
Amanda, Ja men VART i skogen..? <3
Jag; Men hur fan ska jag förklara det? Jag sitter på stenen brevid trädet <3

Hahahaha tycker de va lite humor på de.. :P
Men va ganska trött efter så drog hem när vi sluta och somna på soffan. Sen när jag vakna igen spelade jag Sims 3. Va skit länge sen! Haha sen så hade Vicki lite kompisar här och dom hade bakat kladdkaka som dom stod och sålde nere vid brevlådan som jag gick ner och köpte.
Sen så har jag inte gjort så mkt mer idag. Har spelat lite gitarr och kollat på Mammas Pojkar som började på 4an idag. Haha de va fan lite kul :P
Men nu ska jag göra några sit ups sen ska jag gå och lägga mig! Sleep tight / alice



Hade tagit jätte mkt bilder idag som jag skulle lägga upp men det funkade inte att ladda in dom så ni får en bil på mig, Matilde, Vikci och lilla Isabel (kusinerna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0