hål.........

Sitter på golvet i mitt vardagsrum..Wierdo. ska snart ta och äta lunch, eller nä föressten inte än är inte hungrig.
Idag har jag varit ute med min hund, älskar den lilla rackarn. Min kärlek! <3
Jag hade tänkt sätta på en film, kanske hannah montana filmen men är inte säker än. Eller the proposal. Hehe.
Fast jag kanske ska till stan med jossan? för hon ville köpa massa grejer men jag är inte säker på vad jag ska göra!!!!! jag hatar att välja. Jag är alltid den som måste välja, göra alla beslut osvosv.. Jag är alltid den som måste vara den första och säga förlåt och säga att allting är mitt fel när det egentligen inte äre det. Så har det varit hela tin sen jag börja 4an.. Jag e trött på det. Från och med nu så ska jag aldrig bli så svag igen och känna mig skylidg och allt shit och säga förlåt, jag tänker inte vara först! jag tänker inte ta första klivet tillbaka in i vänskapen eller vad fan man säger. Nu blev jag sur. Alla bara förstår. och jag känner mig..ensam? jag vet inte men jag känner mig övergiven, det är jätte svårt att förklara men jag får inge bra på insidan. Jag får mina utbrott och känner att jag inte har några bra vänner eller nåt, ingen duger då, inte ens min familj. Idag tror jag har fått en sån dag. Att alla bara e falska och ingen nånsin kan berätta hela sanningen, gå bakom ryggen på folk. Snacka skit i skolan, kolla på en och sen börja skratta. Jag vill va liten igen. Krypa upp i mammas och pappas famn och ba vara ligga där. Somna tryggt.

Haha bara för jag skrev det här jävla inlägget blev jag deprimerad
ska ta och kolla på film nu haha hej då / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0