G.I JOE

Yo. Stanna hemma från skolan idag, är fortfarande sjuk :/ Fast mår mkt bättre så de e ju bra iaf. Men vaknade inte förens 20 i 12. Gick upp och la mig i soffan. Mamma va också hemma idag så vid 1 gjorde hon lite pankakor åt mig. Mmmmmm. Efter det kollade jag på Ellen DeGenere's Show som jag alltid gör när jag är sjuk :P Diggar henne stenhårt. Sen så gick jag och la mig i sängen med datorn och kollade på G.I JOE och satan i gatan vilken bra film det är. Älskar den! Kollade klart på den för nån halvtimme sen och har inte gjort så mkt sen dess.
Pussar och bananer / alice

Kommentarer
Postat av: mathilda

hoppas du mår bra snart :) men bra att du mår bättre !

Sv: haha du har rätt :)

2009-10-22 @ 22:56:12
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0