dålig dag

Sitter här i min nya star wars tröja som jag köpte i skärholmen idag :) den o cool!
Idag så tog jag bögbussen, skolans största gay's va på den. Lite sad på det. Va i klassrummet i typ 5 minuter sen skulle alla 8or samlas vid idrotten och gå till skärholmen!!! Det är hela 5 km och det tog undefär 1 och en halv timme. Kul! Jag och emma tog täten men aj vad det sved när vi kom till mållinjen sist av alla..
i skhlm (tönt namn.....) så fick vi papper och grupper och gick runt i massa affärer och fråga massa skit, åt på donken, shoppa. Köpte min nya star wars tröja :)  sa jag att den va cool? ^^
Sen blev jag riktigt jävla arg! vi skulle tydligen gå hela vägen hem igen?!?!?!  och jag som hade lovat mamma att vara hemma vid två och gå ut med med hunden, nej jag får inte åka hem för dom där jävla f*tt lärarna. Men många andra fick det? Så då fick vi traska hemåt samma väg som vi kom. Tog typ 2 timmar att gå hem och jag hade ont i mina fötter, speciellt hälarna, mina axlar och mina ben värkte exakt överallt. Emma följde med mig hem, vi hyrde en film och såg den hemma hos mig, mysigt!
Så idag har jag gått över 1 mil!!! hade inte suttit på hela jävla dan förens jag kom hem. Jävla bajssak

Ska lägga mig i badet sen ska jag sova, länge. Herrå / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0