brum brumm

Varför jag uppe då? Jo för att jag inte kan sova länge på lördagsmornar för att jag gått upp 6 varje morgon i 5 dagar. Därför är det så.
Igår i skolan så var det en chill dag, fick Gplus på tekinken idag på min pappers stjärna! Det var även det högsta betyg man kunde få :)
På SOn håller vi på med franska revolutionen. Skit interssant! På kemin hade vi prov. När han rätta mina G frågor när jag lämna in så sa han ; Det här är perfekt. Det är underbart.
Fan vad bra jag kände mig där! Men på tisdag får vi reda på vad vi fick på VG och MVG frågorna!
På kvällen var jag ute med sara,emma och tilda! Vi hade det mysigt! Men det hände en liten grej sen runt halv elva. Vilka fjollor säger jag bara. Går runt och kallar våra vänner för massa saker och anklagar dom. När man inte ens ser dem i skolan och säger inte en knyst så händer det här? Vi e chockade

Idag ska vi fira Farmor som fyllde hela 76 år i torsdags!!! Hon va ute med sina kompsiar i torsdags så då blev det inge fir med oss men idag :) Världens bästa farmor är du!! <3



Såhär såg jag ut igår. Så skönt när det är kallt och ha goosen

Kommentarer
Postat av: jakob

Har du pär i kemi han e så jävla brra :D

2009-10-11 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0