blommblad

som sagt.. jag har blivit sjuk igen. varför gud varför?
Igår iaf så åkte jag hem till sara där my och mattis va också. vi gick till centrum och köpte godis sen mötte vi schmepp i båtparken och va med honom. jag och sara tog hans moppe en sväng haha. Vi hade faktiskt rätt kul!
Mamma hämtade mig sen och väl hemma satte jag mig vid tv och smsa med skönaste killen. hahah min natt humor kom fram även hans tror jag x)

Idag ska jag kasnek följa med mamma till hornbach, måste staya med tyskland shit vettni, en gång tysk alltid en tysk. eller ah en gång tyskbo alltid en tyskbo. jag har funderat jätte många gånger och sagt det till mamma och pappa. Jag vill flytta tillbaka till tyskland, på riktigt. Jag älskar hela landskapet, så jävla najs det är där! Men det e framtidsplaner.

Men nu ska jag gå puss påre / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0