blablablabla

Fame var skit bra! jo jag hade tårar i ögonen men jag ansträngde mig för att hålla med tillbaka. Är så jävla känslig så jag börjar gråta för vad som helst. Jag kan t. ex ligga i sängen och bara tänka på en sak och helt plötsligt börja gråta. Tyvär är detta något jag råkar ut för varje kväll. Jag tänker för mycket. Tänker för mycket på det omöjliga. Tänker för mycket på det förflutna och framtiden. Tänker alldeles för mycke på mina vänner. Jag går praktiskt taget igenom hela mitt liv i minsta detalj i slutet av varje dag. Och det är därför jag börjar gråta.
Fan vad känslig jag e.

Är irreterad nu.Välidgt. Men det stannar mellan mig och min hjärna. Där är allt i tryckt för var.

/ michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0