Balle avreagerar sig!

Ny kategori? Haha får se. Men just nu behöver jag bara skriva av mig lite.

CIGARETTER. Hatar det nog fan mer än krig. Nej det är inte 100 % sanning men 99,999999 %. Hatar det sjukt mkt! Liksom varför? Varför, varför, varför vill man röka? För det är nog fanimej det töntigaste man kan göra! Fattar inte varför alla som röker tycker det är så coolt. För helt ärligt, om jag skulle fråga dig (som röker) varför började du att röka? Skulle du då verkligen svara; För jag tycker det smakade gott. Nej. För det smakar ren skit första gången sen så vänjer man sgi ju och tycker om det när man har rökt ett tag och tycker man det är gott men inte första gången. Vill bara säga att jag har aldrig rökt men jag har ju fått det berättat för mig. Så nu åter till frågan. Varför började du att röka? Svaret är ju fan solklart, även om du inte vill erkänna det, men det var för att du tyckte det var coolt. För grupptrycket. VARFÖR I ALL VÄRLDENS FRID ANNARS??
Och sure, 70 % av dagens ungdommar, eller asså det är ju fan nästan barn för det finns vissa som börjar redan som 12 åringar, röker. Och dom bryr sig inte så mkt för dom "lever för idag" och röker nått/några paket om dan och det har ju inte hänt dom någonting? ÄN. Vänta tills ni fyller 40 och får lungcancer, era tänder är gula och ser förjävliga ut och ni hostar stup i kvarten, hela ansiktet är fullt av rynkor och ni ser praktiskt taget ut som 70 åringar. Inte lika kul va? MYYYYYY GOD! Vem vill göra det liksom??? VEM!? Och inte nog med att ni förstör för er själva, det drabbar alla omkring er också. Och passiv rökning (om du står brevid ngn som röker och andas in röken själv) är ännu farligare. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH I'M Goig mad!

Let's do a list!

Nackdelar:
* Du lever inte lika länge. (du kan av ett mirakel göra det men som sagt, av ett mirakel)
* Du luktar äckligt. Liksom vem skulle vilja strula med en askkopp?
* Du får äcklig hy.
* Du får dåliga och fula och gula tänder.
* Det visar bara hur sjukt ocool du är.
* Det sabbar lungorna, levern och massa annat.
* du utsätter andra för ofrivillig rökning.
* Det är helt idiotiskt.
osv osv..

Fördelar;
*Hmmmmmmmmmmmmm... kommer inte på någon!







P&B balle


Kommentarer
Postat av: jakob

Håller med rökning e skit

man får också sämre kondition

2009-10-13 @ 21:50:10
Postat av: jakob

Håller med rökning e skit

man får också sämre kondition

2009-10-13 @ 21:50:31
Postat av: Louise

Aa, usch håller med dig till 100% alice! rökning är så otroligt dumt och åå har inte ord för vad jag menar ... bra inlägg, jag fattar inte att det är så många ungdomar som inte fattar hur dåligt det är ! <3333

2009-10-15 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0