29 oktober

Hej bloggen!!!!! sitter och kollar på tvtablå och ser vad som kommer på tv ikväll....Insideman är typ världens bästa film, den ska vi se! fast den kan jag bara se en timme för 22.00 börjar nitro circus, de 4 sista avnsitten på sesång 1! fast the omen kommer ju klockan 9 också, åååh livet är bra jobbigt ibland!

Idag iaf så har jag vart lite överallt. Jag och pappa åkte iväg till länna. Köpte lite saker på bahaus, gick till länna sport, kirrade en skit skön hockeyklubba samt ett blad, åkte till stan. Gick in på eaststreet som är en tatueringsstudio, där snacka pappa och skönaste snubben jag sett om hur tatueringen skulle se ut boka tid osv. Därefter åkte vi till örby, kirra massa tapeter till mitt rum, marin tema mitt rum kommer bli så jävla snyggt!, åkte hem, vi kom på att vi glömt köpa skidkläder till mig, jag pappa & sebbe drog till kungens kurva, köpte rosa skidbyxor från 8848 och en svart skidjacka från McKINLEY! Bästa märkena måste jag påpeka, dock är dom rätt dyra, men man ska ha bra och dyra saker i skidbacken annars är man ingenting. Köpte tårtor åt mamma också, kom hem och gjorde ingenting. Skönt

Just nu är mormor och morfar hära, vi har fikat lite med tårtorna vi köpte idag. Mamma fyller år imorgon!!! Men vi har inte tid imorgon för gäster så vi tog en mormor och morfar idag bara! Sen blire mera i helgen.

Ikväll ska jag börja städa ut mitt rum, ska ju måla och massa. Kul..Ska sova i allrummet i typ..En evighet

Nej nu ska jag inte tråka ut er hej då!!! / michaela

sommar 2007. tänk att ha den dära drömkroppen igen, skulle inte sitta fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0