when i look at you

hej bloggen, har inte bloggat i helgen för har inte haft tid!
I lördags så åkte jag mamma och pappa in till söder och shoppa sen gick pappa iväg till tatueringsstudion medans jag och mamma handla. Sen gick jag och mamma till tatto shopp. Vi var välidgt nära på att ta hål i mitt öra men eftersom vi kanske ska utomlands i december så var det ingen ide tyckte vi. Satt och vänta på pappa, fan vad cool hans tatuering kommer bli! dom ritade bara upp den på hans arm men shit vad snygg!
Iaf sen drog vi hem och åkte iväg till familjen Källström (med min familj också dårå) där var vi på en mysig midda och garva som aldrig förr haha. Ja vi var aa inte normala om man ska säga så. Vi prata även om fjällen!!!! vill ha vecka 4 nu!
Kom hem runt elva och kollade på transformers, sjukt bra film!

Idag sååå började jag spela halo <3 sen kolla jag på G.I Joe. Jävlgt bra film!
Sen har jag bara pluggat i 3 timmar nu, kul va? Nej.

Föressten så fick jag spotify idag!! Tack Mona :) <3

PÖ michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0