truth'd be to I miss you, and truth'd be to I'm lying

Yo wazzup niggahs?????? It's your girl baalllleee!!!!!
Woho. Ligger på våran självuppblåsbara luftmadrass i mitt nuvarande "rum" (tvrummet) på ölvervåningen som har stått här sen i lördags då Sofie sov här. Den är faktisk as skön.
Idag så va de skön dag i skolan. Livsunskap, matte hade prov, svenska, engelska sen lunch. Efter lunchen var det so sen slutade jag 1. Då gick jag hem. Käka ett äpple sen åkte jag ner med mamma till huddinge. Kolla skor men hitta inga, bara mamma. Men fick nytt solpuder iaf :P Mitt är allmost slut så.
Sen när klockan var runt halv 4 åkte jag och Vicki in till söder till pappa och åkte och kollade på golv till mitt nya rum. Sen åkte vi och köpte thai mat. Sen åkte vi hem.
Här hemma har jag inte gjort mkt alls.
Pussar & bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0