sliten

Efter 6 timmar med att ta ut lite möbler och måla två väggar två gånger med vit färg är jag nu äntligen klar! Mina axlar gör för satan ont så jag tog en lång dusch och satte mig sedani massagestolen, den gör undervärk!

Sitter just nu och kollar på mtv och väntar på EMA! Har sett framiot den hela veckan :)
har jätte ont i huvudet också......

Imorgon har vi läxförhör på Napoleon. Jag kan mycket om honom faktiskt. Han är rolig att läsa om! :)

Nu ska jag någ kanske ta en macka men jag vet inte.

Juste, ni har väl hört om mordet här i hagsätra? Det var en gasexpolsion i ett av lägenheterna och blablalba kvinnan blev brändskadad och massa och polisen tror det är mord. As läskigt för det tar en minut att gå dit från mig!!
Imorse när pappa gick ut med hunden så skulle han gå i skogen och då ser han polisen med massa avspärrningar och sen ett tält och där låg liket :o fett äckligt!!

Hare bra pöss/ michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0