Saturday night

Yo. Vaknade vid 12 imorse. Mathilda tajmade in det precis så hon ringde mig precis när klivit upp ur sängen. Jag käka lite frulle sen kom hon vid 1. Vi la oss i poolen och satte på en film. The Notebook. Och oh my god vad den var bra, haha jag vet jag är efter men eftersom jag aldrig har sett den så ville jag se den och shit pommes alltså. lugnt bästa filmen jag sett. Nackdelen var bara att jag böla 25 minuter efter filmen var klar. Men shit... se den! Så himla fin. Och han är ju grymt, snygg.
Men Mathilda drog nyss för hon skulle få gäster ikväll. Jag vet inte vad jag ka hitta på ikväll.. maybe bara ta det lugnt.
Pussar & bananer / alice





Mina fina tatueringar som Thilda gjorde på mig igår ;)

Kommentarer
Postat av: m

sv: haha nono..

åh jag blir nästan tårögd av the tattoos :) hahahaha så stolt

2009-11-14 @ 17:38:17
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0