keep rockin'

Yo. Sorry för dålig blogg hem har inte hunnit. I måndags så va de school as usual och sen tränig.
Igår want i home to Thilda's place med Thilda herself, Julia, Henke, geron och Hilding. Vi käka mackr och drack te (as usual) kolla på film, Black Water, sen gick Julia hem. Sen så fick vi pizza där för vi firade Thilda lite för att hon hade fått ta av sig kragen! :) Haha äntligen liksom, har har gått med den dubbelt så länge som dom sa att hon skulle göra från början. Det var riktigt gott. Fast Henke drog ganska snabbt efter det. Eller han käka inte så han drog när vi satt och åt.
Sen lite senare satte vi på ytterligare en film, Monsters Inc! Asså den är så bra asså :)
Sen så hämtade pappa mig vid halv 10.
Idag har jag inte gjort mkt alls. Skola, sista va hemkunskap. Gick ju ovanligt bra den här gången, jag och Geron var klara först (!) men tyvärr så råkade jag ramla ner i mjölpaketet för det var lite djupt *host*. Det var ju absoluut inte geron.. nej nej.
Efter skolan gick jag hem direkt och började plugga. Men det gick inte så bra. Blev plötsligt väldigt trött och soffan kallade. Satte på en film, och somnade. Men nu är jag i full gång igen *host* och pluggar.
Pussar & bananer / alice







o, gulligt :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

ser ut som du är mycket insatt i ditt pluggande :XD

2009-11-04 @ 21:54:28
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0