i'm still a rock star baby

Hello folket :) Wow, en eloge till mig för att inte starta inlägget med yo!
Igår var galet kul. Jag, Julia, Lojjsan och Amanda åkte direkt hem till Mathilda efter skolan. Där så käkade vi först lite mellis. Sen snacka vi oc höll på. Sen så började vi göra oss i ordning. Vi hade skit kul och peppade med massa Pink låtar! Sen så fick vi fin middag där också. Pasta med guckiliguck (pesto) och parmesan ost.
Sen så fixade vi oss ännu mer och så sprayade vi håret rosa! Haha fast bara slingor. Men det blev ganska snyggt tycker jag :P  Kanske ska skaffa så permanent? Njaa.. haha vi får se.
När klockan var runt halv 7 så skjutsade Mathildas pappa in oss till Globen. Haha fy satan vad kallt det var sen när Vi stod där ute och väntade. Väl inne så köpte vi skit snygga t-shirtar.
Våra platser va skit bra! Vi hade sittplatser så för att ha sittplats så hade vi nog bland dom bästa. Först så spelade ett förband, Evermore. Visste inte vilka det var men dom va skit bra! Fastnade verkligen för dom.
Sen när det änntligen var dags för henne, alltså jag skojar inte om jag och Mathilda skrek mer än 10 pers tillsammans. Haha det var galet! Alla skrek! :P Hon började det hela med Fun House, vilket jag inte tycker är en av hennes bästa låtar, men den funkar :) Sen så sjöng hon massor av andra låtar! Just lika a pill, So what, I'm coming up, Stupid girls, Don't let me get me get me, Dear mr. president, who knew och massor av andra. Gud vad hon är duktig! Det är inte många artister som kan sjunga lika grymt när man hänger i luften 10 meter upp upp och ner. Och även fast vi hade sittplatser så kunde vi inte bli att stå upp och dansa i slutet. Haha och fy satan vad vi skrek och sjöng! Trodde inte jag skulle ha nån röst kvar idag, otroligt nog hade jag det.
Allt ihop slutade 11. Haha ingen ville att det skulle sluta, hon var GRYM!
Men Mathildas pappa skjutsade hem alla och jag kom i säng vid 12.
Va sjukt trött imorse för jag brukar gå och lägga mig vid 10, halv 11 i vanliga fall när det är skola, pallar inte annars :P Men orkar inte skriva om i skolan för de va en ganska vanlig dag. Hade HK som sista.
Gick hem efter skolan. Ganska skönt att bara lägga sig och ta det lugnt ibalnd :P Men ska faktiskt plugga litem också, prov imorgon.
Pussar & bananer / alice


Haha Mathilda går loss med våffeltången :P


Amanda och Lojjs :)


Haha, Mathilda går fortfarande loss med våffeltången, Julia och Jag.


Helt otroligt! Jag lyckades BORSTA och platta Amandas hår!! :o


Mathilda och jag, ser ni vårat fina hår? :)


Allihopa när vi satt och väntade. Inte finaste på mig men den va så fin på alla andra så bjuder på den ;P





Haha den här bjuder jag och Mathilda på säger vi :P


Förbandet, Evermore. Dom va riktigt bra.


FUN HOUSE!


Så jäkla grym!


Pink herself.


Så här såg jag ut igår. Lack tagihts och vitt långt linne från Gina, svart blus från Lindex.




Brukar alltid ha lila ram men eftersom det är pink så fick den va rosa nu :)
Haha det är mig och Mathilda man hör i bakrunden x)

Kommentarer
Postat av: mathilda

omg alice :) haha till att börj med så är jag ju lite svag för voffeltänger... och ja okey då vi bjuder på den.! :)

men den där videon? är det verkligen vi som skriker?! haha xd

2009-11-11 @ 21:44:17
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0