HALLOWEEN

Yo! :) What's up?
I fredags gjorde jag absolut ingenting intressant alls, kolla på idol och bada.
Igår däremot var det trevlans värre :) Va nämligen halloween partaj här. Haha hade skit kul verkligen! Gjorde allt ifrån dansa till att spela in överlevar videos i ett helt nersläckt hus på övervåningen. Slå det ni! ;)
När dom flesta hade dragit så va de bara Henke, Frippe och Geron kvar. Dom "hjälpte mig att städa" lite. Det gick bra i 5 minuter, sen så fastna dom framför tven. Självklart så va de en as äcklig zombie skräckis dom skulle kolla på. Så sen när dom också hade dragit nån timme senare och jag va helt själv kvar i huset så trodde jag att det skulle storma in zombies genom fönstrena. INTE KUL. Men som tur var så kom mina päron hem tillslut, efter typ 2 timmar. Så faran var över och jag kunde somna lugnt i min säng :)
Men imorse, de va inte najs mannen. Alarmet gick igång 7 -.- Skulle iväg på cup i Uppsala igen. Åkte med Roger & Amanda och Frida & Wilma. Haha eftersom jag bara sov några få timmar inatt så sov jag hela vägen :P
Men matchen gick inte bra alls :/ Hade tjockt kort med folk också så de va skit jobbigt. Vi loosa och åkte ut. Så de va bara raka vägen hem igen.
Hemma duschade jag, sen så satte jag mig och geeka Sims 3 x) Haha de e ganska kul faktiskt. Sen vid 3 så kom de massa folk hit och kolla på AIK-Göteborg matchen. Haha alla förutom vi va AIKare. Men eftersom Bajen redan har åkte ner i superettan så hejade jag på inget lag. Tror alla redan vet men AIK tog de ju iaf. Så alla mammas & pappas kompisar satt och fira med champagne och hoppa ner i poolen och grejer. Haha :P Dom har varit här sen dess och vi beställde lite pizza nyss. De va mumsigt värre :)
Just nu sitter jag och lyssnar på some music. De najs.
Pussar & bananer / alice


Naaaw, ni är så gulliga.


Ehm.. ja. En Maxikanre, en trollkarl/boxare och en tråkmåns.



Haha got ya Max


Haha yeah vilka tuffingar

Så, asså mitt internet är skit segt för tillfället så det tar typ 5 minuter för varje bild att laddas upp så ni får mer bilder imoron.


Kommentarer
Postat av: Sofie

wish i could have been there <3 LOVE U . puss

2009-11-05 @ 18:43:44
URL: http://ssunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0