good bye, hedding out to no where

Yo fellas. Va ju rätt frisk igår så gick till skolan idag. Gick helt okej. Efter skolan va jag med Mathilda och Geron. Hemma hos henne så kollade vi på en film som jag och Mathilda valde :) Haha kommer inte ihåg vad den hette men den va från 80-talet, så föreställ er kvaliten, den handlade om två killar i 15-årsåldern som va mega töntar och skapade därför en super mega snygg tjej geonom sin dator, bara sådär :P Haha fråga Geron vad han tyckte om filmen xd. Efter det så kollade vi på Titanic. Fast Geron ville bara se den sorgliga delen i slutet för han är ju lite känslig av sig. Aaaw :) Haha eller inte, den stämnings killer ville bara få Mathilda att gråta.
Efter det så käkade vi där. Hahha det var lite roligt när vi satt runt middagsbordet med hela hennes familj. Det första Geron gör är att välta omkull ett stearinljus så han får ljuset och allt stearin över hela handen. Haha. Sen så började vi snacka lite och avslöjade lite roliga saker om Mathilda för hennes föräldrar. Haha det började typ med att Mathilda sa att jag grät av The Notebook i 25 minuter, då sa jag att ho grät i 30 minuter då började Geron garva och då sa jag: Vem var det som grät av Pearl Harvor då? (han). Då sa han vem är det som har fobi för ägg? (jag :$) Då sa Mathilda juuuste jag kom ihåg när jag råkade spräcka ett ägg ¨på NOn i 7an. Då sa Geron juuuste det var när du va ihop med Lill-Felix. Och så fortsatte det. Haha och det var så kul eftersom hennes föräldrar och syster satt och lyssnade på allt x] Tråkig humor, men dndå tänk er.. :P Haha.
Men fick skjuts hem av dom nån gång innan 8. Näär jag kom hem satte jag mig och kollade på mammas pojkar. Nu liggr jag här och ska snart gå och plugga lite.
Imoron drar jag med la familia ut till landet. "Jippie". tror inte jag har med mig datan ut så kommer nog inte blogga i helgen.
P&B / alice

Kommentarer
Postat av: mathilda

okey alice. 1. jag började ju inte gråta :)

2. hmmm... det r bra fortsätt med avslöjandet här!!!! :( hihihihii :) <3

2009-11-19 @ 22:17:49
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0