fauna

aa hejhej.. alltid lika kul med att komma på inledningar (y)
Sitter med världans huvudvärk som jag haft sen imorse för jag slog i bakhuvudet i golvet yippi!
Idag iaf så vare ännu en sketen dag i skolan, känns som man inte är uppskattad längre. Men vad vet jag? Jag har ju bara fel hela tiden för jag kan ju ingenting

När jag kom hem så gick jag direkt och mötte Mona med kyros och elvis. Vi gick hela ljusspåret i älvsjö. Jätte skönt att prata allt mellan himmel och jord, få ut allting liksom. Detta gjorde min dag och vi hade väldigt kul om man säger så haha.

Sen kom jag hem, bjöds på middag och sedan kom släkten och åt tårta för pappa fyllt år! Dom är fortfarande här, whoho...
Hatar verkligen tårta, det äckligaste och vidrigaste som finns!

Ska ta ut massor med papper till engelskan sedan ska jag börja plugga matte, har matte prov om en vecka!


30 maj 2008..Fätt fint hår jag hade fan


Kommentarer
Postat av: mimmi

vackra vi va då eller hur mickis :)?

2009-11-30 @ 12:05:15
URL: http://brownout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0