twilight har fått ännu en beroende

Tjena tjena. Igår så var jag med Mathilda. Cyklade och mötte henne på ip. Men det var ingen där, fast alla hade varit där alldeles nyss för athilda hade varit där ett tag. Men vi inte dom inte. Vi gick runt hela ip och letade. Utan resultat. Så vi drog hem till mig. Båda var ganska hungriga för klockan var 4 och ingen hade käkat lunch. Så vi bestämde oss för att dra till Stuvsta-Pizzerian. Jag käkade kebab och Mathilda Hawai-pizza. Men när vi sitter där och käkar (vi käkade ute) så ser Mathilda Erik och Frippe cykla en bit bort och skriker "JA! JAG HITTADE DOM!!! DÄR ÄR DOM!!!" Samtidigt som hon vinkar som en galning åt dom. Haha jag garvade och fråga vad hon höll på me, var på hon tar ner armarna och kommer på sig själv. Hahahahaha de va ganska kul..
Men sen cyklade vi ner till ip igen och då var alla där igen. Så vi var där ett tag. Blev lite blött.. men vad är ip utan vattenkrig. Men jag lovar, det kommer hämnd! Du vet vem du är.
Jag drog hem vi halv 6. Skulle vara hos JT halv 7. Tjejmiddag. Tog bussen dit. Var stolt för jag hade faktiskt köpt blommor och allt :) Vi käkade Tacos och prata. Sen drog vi ut en liten stund. Sen när vi kom tillbaka hade JT gjort någon jäkla frågesport. Alla satt och snarka men jag och Mathilda som var på lag vann. Såklart?
Sen gjorde alla i ordning lite glass och så gick vi ner och kollade på film. Twilight. Jag och Mirre var typ dom enda i hela Sverige (världen?) som inte hade sett den så vi ville se den. Jag ville veta varför alla blir så jäkla maniska efter att dom sett den. Och varför alla blev så jäkla kära i Edward Cullen. What's the big deal? Tänkte jag. Och så såg jag den. Jag ble kär. Jag blev manisk. Jag kan inte sluta tänka på den. Och jag vet inte ens hur den slutar för jag hann bara se halva! AAAAAAARRGHHGHAH! Men jaja. var tvungen att dra hem vid 11.

Idag så hade jag match först. Spelade våran första förlust för i år. Lite B. Efter matchen var det egentligen meningen att jag skulle åkt och badat med några men jag somnade på soffan :/ Sov i några timmar. Sen så vaknade jag igen och gick ut och solade lite. Sen vid fem kom mamma och Vikci hem. Vicke hade haft en cup med sit lag i eskilstuna och hade sovit där. Vi tre cyklade och mötte mormor och morfar och min morbror och så käkade vi på gamla NEWS. Nu är det kina/thai där. Skit gott!
Sen efter det plockade jag och Vikci n bucket till mamma för det är ju faktiskt mors dag idag.

Ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag gå och lägga mig. Ska upp vid 2 inatt -.- Vetefan hur det kommer att gå. Ska vara i skolan klockan 3. Ska cykla enda till Ågesta där ifrån med klassen. Det rör sig om fågel skåding. Najs. Jagkommer seriöst att somna för man ligger ju stilla tyst bakom nån buske. På natten. Vad händer? Jo, man somnar.

Jaja ni får ha det så bra iaf / aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice

Kommentarer
Postat av: Mirjam

haha vi är lite out side the box x)<3

2009-05-31 @ 21:43:23
Postat av: alice

haha yes, we are :P <3

2009-06-01 @ 20:43:32
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0