tjänare

Söndag idag alltså. Har inte gjort så mycket idag, bara tagit det lugnt och så har jag försökt att plugga också. Har SO-prov på onsdag. Me hate. Det handlar om antikens Grekland. Roligt. (Ironi). Men det har inte gått så bra, för jag blir så himla arg för jag fattar inte texten. Det går inte in i huvudet eller vad man ska säga så jag har tagit en liten paus från pluggandet nu men snart är jag back on track igen :/
Igår så var jag och handlade lite på H&M med mamma. Fick en svart klänning, ett par svarta 3/4 byxor och en söt blå pyjamas. Tack mamma :)
Sen så var jag hemma och låg på studsmattan och chilla brääääääääää. Sen mötte jag Amanda på ip vid 7. Vi låg och pratade, kollade på gamla bilder & videos på mobilen och spela lite fotboll. Sen så var jag hemma igen vid 9. Kollade lite på Robinson då, sen Eurovision. Och jag säger bara; HA-HA-HA! Seriöst det är ju värsta humorgalan! Som den här till exempel;

Fyfan man garvar ju så att man pissar på sig! Han tror att han är så gryyyymt sexig, fast han ser så jäkla löjlig. Tyvärr så hittade jag inte hans uppträdande från igår för där ser han tubbelt så löjlig ut. Där har han en (jävligt) uringad vit magtröja på sig som han river sönder i slutet.
Och jag vet att jag inte borde bli förvånad längre men den här låten fick faktiskt två tolvor och hamnade på typ åttonde plats eller någonting, och jag satt bara och gapade. Men ja.. det är sorgligt att övriga europa förutom Norden har så jäkla dålig musiksmak. Sveriges bidrag lät ju till och med bra jämfört med dom andra låtarna.

Vet inte vilken som jag tyckte var bäst, Danmark var ganska bra och Azerbaijan med men jag tycker ingen var sådär "outstanding" om man säger så.
Men grattis iaf till Norge som utklassade hela skiten! Det var kul, även fast jag inte tycker låten var säskilt bra. Men om man jämför med dom andra låtarna så avr den vell bra. Och så var killen grymt söt också.

/ alice

Kommentarer
Postat av: Louise

A, gud asså jag garvade hur länge som helst! Haha, skrattar bara jag tänker på det. :)<33

2009-05-17 @ 22:05:51
URL: http://trippletower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0