nytt inlägg

hej har grymt tråkigt och känns som att jag kommer somna när som helst.. Fett synd
Idag började vi 9.40 som alltid på måndagar, najs!
Skolan var ifall grymt tråkig och idrotten..Nej okej den va fan kul men kall!
Efter skolan så stjusade emma mig till dammvägsbacken så fick jag gå till tåget därifrån.. Fail
Jag går av tåget, det börjar regna, ännu mer fail på det! Kom hem slängde mig i soffan och sov, najz!
Känner att det här börjar bli bloggens tråkigaste inlägg, fett synd!
Ifall i helgen ska emma och matilda med mig till landet! Grymt kul :] vi som har lagt i vattenskotern också whioooOOoo!
Nu ska jag käka våfflor pussen M

Ps.Vilken jävla myttare du är hahahaha! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0