mayby mine

Sitter på golvet i mitt rum och väljer kläder men det går inget vidare..Börjar om en och en halvtimme och ja jag är uppe nu men det är för att jag skulle ta ett tidigare tåg till emma men jag pallante så aa!
Var ju som sagt på alices land hela helgen, kul vare!
På söndagen hämtade mamma och pappa mig med båten sen åkte vi till vårt land när lagade jag lunch åt oss sen läste jag sen efter det så åkte jag och pappa vattenskoter! Jag körde faktiskt, har inte kört sen i sommras höhö.. Vi tog 5 färjan hem, där gick jag upp och la mig en stund sen blevre middag ut med hunden kolla på tv sova, kunde inte sommna utan jag sommnade halv tre.. Så ja, jag är jävligt trött!
Men nu ska jag göra ltie saker PÖ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0