list of the day

1. Namn (För & Efter): alice ...
2. Smeknamn: många men vanligast är balle
3. Ögon: gröna
4. Längd: runt 172 cm.
5. Hår: Ljusbrunt
6. Syskon: En lillasyster
7. Tycker du om att sjunga i duschen?: Jora :)
8. Tycker du om att sjunga på toaletten?: Haha har aldrig testat
9. Födelsedag: 3 april
10. Stjärntecken: Vädur
11. Bor: Stuvsta <3
12. Kön: Tjej
13. Höger eller vänsterhänt: Höger
14. Vad söker du i ett förhållande?: Jag vet inte, att man ska kunna lite på personen?
15. Har du någonsin varit otrogen?: Nej
16. Civilstånd: Ensamstående
17. Har du en bil: Har tre :) (dock är det mina päron som kör dom :/ )
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Har haft volvo, har två chevor och en dodge.

Favorit frågor: 

19. Film: har ingen
20. Favoritlåt: U2 - with or without you eller Beautiful day
21. Band/Sångare: U2
22. TV: On Tree Hill <3
23. Skådespelare: Vet inte
24. Skådespelerska: Hillary Burton
25. Mat: oxfilé
26. Favoritnummer: har inget
27. Tecknat: Vet inte
28. Disneyfigur: Vet inte
29. Färg: Lila

Kärleksliv
30. Planerar du att skaffa barn?: När jag äe vuxen, ja
31. Vill du gifta dig ?: Tror de
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: Hah ingen aning men runt 27 kanske
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: ingen aning
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: hur ska jag kunna veta det? :P
35. Har du en Pojkvän?: nope
36. Är du förälskad?: njej
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Nej, eller asså det är ingenting jag vill göra men hus fan ska jag kuna veta om jag komemr vara det?

Välj det du tycker bäst om
38. Musik/TV: Gilalsr båda men får vell välja musik då.
39. Pojkar/Flickor: Båda, eller det beror på hur du menar. Jag är straight om du menar så.
40. Rosa/Orange: Båda
41. Festar/Sitta hemma: Båda 
42. Sommar/Vinter: Sommar
43. Dag/Natt: Båda
44. Hänger/Tar det lugnt: Är vell i princip samma sak?
45. Tråkigt/Roligt: Hah, eh roligt? :P

Om dig som person
46. Konstiga ord: pulver-mos-korv
47. Vilken skola går du i?: kungis
48. Har du tagit droger?: no way
49. Vad tänder du på?: magen är snyggast men det som jag tycker är finast är ögonen & leéndet
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: i don't know
51. Hur skum är du?: skummare än skummet själv! Hah ne drev :)
52. Vilka 5 personer litar du till 100% på?: Säger inga namn men två personer litar jag mest på.
53. Vad tycker du om själsfränder?: Jag har en! :)
54. Är det rätt att flirta när man har Pojkvän?: Nej
55. När grät du sist?: I söndags tror jag
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar?: fråga istället vad det är som jag förstår mig på med killar
57. Är du glad ?: Som person, ja
58. Varför?: Vet inte, är sån bara
59. Vilken sak kan du inte leva utan?: sak? får vell bli musik-apparat av nått slag
60. Kärlek eller Lust?: kärlek
61. Silver eller guld?: Kan inte välja
62. Diamanter eller pärlor: diamanter
63. Soluppgång eller solnedgång?: Båda
64. Har du någonsin badat naken?: yes
65. Sover du med gose djur?: Nej, sover med ett riktigt :)
66. Har du några piercings?: öronen
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: Säger jag inte
68. Vilken låt lyssnar du på just nu?: Sum 41 - With me
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: D-E-D-U
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: Ingen aning
71. Vad är det mest romantiska du vet?: när killar faktiskt bryr sig
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: ögonen & leéndet
73. Favorit sport ?: fotboll
74. Vad gör dig glad?: mina vänner
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: no idea
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: Nej
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: Du har bara två måsten här i livet. Att födas och att dö, resten är dina egna val.
78. Har du vunnit något speciellt pris?: Hih jaa.. ganska många från fotbollen och nån medalj från minimaran
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: Vinter-kräk-sjukan
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: Komedi
82. Över telefon eller personer emellan?: personer emellan
83. Kramar eller pussar?: båda
84. Säger du något speciellt när du är arg på någon: nej
85. till?: öh va?
86. Har du några fiender?: nje inte direkt
87. Vad är du mest rädd för?: Det som jag verkligen är mest rädd för att framtiden
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd?: Vet inte
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: Ingen aning
90. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: Kan inte rabbla upp alla men dom som betyder mest
91. Har du mött Jul-Tomten?: ofcourse :)
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: Nejmen hejsan JT! Nej jag skoja bara men jag skulle säga "Hur kan du springa så snabbt när du inte har några ben"?
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: vet inte
94. När känner du dig som vackrast?: Jag vet inte
95. Har du några husdjur?: hund
96. Vad har du för E-Mail adress?: [email protected] ^^
97. När var det sist du var ledsen?: vet inte
98. Är du en alkolist?: no no
99. Väldigt onödig info: efter detta ska jag göra matte-läxan
100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: hyfsat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0