life is lika box of chocolate, you never know what you're gonna get

Hallojsan bloggen. Såg att du var sjuk igår Michaela så nu vet jag att du lever iaf.
Idag i skolan hade vi först matte, sen skulle vi haft bild, men vi fick hål.timme istället i 1 timme och 40 minuter! :D Så då var det tänkt att jag, Lovisa, Emma, Amanda, Tilda, Julia, Louiseoch Mirre skulle dra hem till mig och hoppa (studsmatta). Men så frågar jag Henke också om han vill me och så råkar dom flesta killarna höra det så det slutade med att över halva klassen hoppade på min studsmatta :) Tror vi var 17 pers. Och som grädde på moset så var det som vanligt några vissa personer, jag nämner inga namn but you know who you are guys, som vandaliserade mitt hus -.- Men men. Sen efter en timme och 20 minuter så drog dom flesta (vissa hade tyska & franska) upp till skolan igen och hade spanska. Det var the big prov idag men det gick faktiskt bra för mig :)
Sen hade vi lunch. Efter det några andra lektioner också. Sen efter skolan så drog Geron, Henke, Frippe, Amanda, Erik och Marcus hit och hoppade lite. Men inte så länge för jag var så jävla galen ¨på dom så jag körde iväg dom. Fast inte på dig Amanda. Men så hade jag träning tidigt också.
Den började kavrt i 5. Tränade. Slutade halv 7. Fick skjuts av Lovisa hem. Hoppade in i duschen. Käkade lite yoghurt. Och nu sitter jag här. Ha det trevlans! / aliceeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0