IDAG GICK JAG ETT MARATON

Hola äpplen! Började dagen med yoghurt med bananer och jordgubbar. Mmmmm, SMARRIGT! Sen så gick jag me Frippe till skolan. På vägen dit såg jag en råtta, men det trodde inte Maxi på men det var faktiskt tredje gången (!) jag såg en råtta på det stället.
 Hade spanska prov som första, gick bra. Sen vare matte och SO. Funkade också.
Sen var det mycket delikata krav-pankakor med sylt till lunch. Smarrigt!
Sen hade vi läsning. Som sista hade vi slöjd. Gör ju en lådbil där med Amanda, Mirre, Dogge och Hilding. Fick på hjulen idag så vi provkörde den! Wiho, fan va bra den va! :)
Efter skolan var jag med Amanda och Linnea. Nu kommer det roliga.
Vi tre följde efter Erik, Hilding och Geron. Dom skulle hem till Erik och vi ville med. Men så går dom och hämtar cyklar och cyklar ifrån oss och in i den där tunneln ni vet vid skeppsmyreparken? Och vi hittar inte så bra där bakom. Men iaf. Och vi visste inte vart eik bodde. När dom hade cyklat ifrån oss en bit så orkade vi inte springa mera och går efter dom istället. Och då tappar vi bort dom. Så vi virrar runt i ett område som vi inte har någon aning om. Gick inte så bra. Sen efter ett tag så ser vi en buss så vi går till den busshållsplatsen. Då var vi ute i källbrink! Tänk er vad vi hade gått! Ända från Stuvsta till källbrink! Men vi tog iaf 704 därifrån till vivo. Där köpte vi en kladdkaka som vi käkade på ett berg. Satt på det berget i tre timmar och pratade massor. Sen gick Linnea hem och jag och Amanda tog 103 till stuvsta. Hon fortsatte hemmåt med 705 och jag vandrade hem till min kåk.
Har inte gjort så mycket här hemma, bara chillat gaaaalet, brä.
Bjussar på några bilder  / aliiiiiiiiiice


En vacker bild på mig och Linnea i bakrunden


Linnea och Amanda på berget vi satt på


Gulligt Amanda.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0