hej

ni får nöja er en världens tråkigaste rubrik för jag är inte på bra humör. pallar inte och vill inte berätta det här på bloggen.
igår var jag med mamma och vicki i kungens kurva. fick två nya skor av mamma. sen hade jag träning. sen när jag kom hem kolla jag bajen-aik. skit match. de skulle blivit 1-1 men idot-arslet till dommare dömde offside.

idag var vi i stan med klassen. var först på medelhavsmuseet och det var faktiskt kul där.våran "guid" berättade massa myter och fick se en riktig mumie. ballt. sen promenerade vi mot kungsan. fick lite mer än en timme på oss att käka lunch. jag, tilda, jt och henke gick till subway och käka. riktigt gott faktiskt. sen gick vi tillbaka till kungsan. hade stadsvandring då. sen var vi hemma igen vid halv 3. var med mathilda ett litet tag då men hon var tvungen att ta 3-bussen hem. då kom amanda och vi bakade en kladdkaka som vi käkade och kollade på that's 70's show. sen drog hon nån gång efter halv fem. cyklade med la familia ner till huddinge c. käkade mat. sen cyklade jag hem. pallar inte berätta vad som hände sen.

c ya and have a great life / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0