hej barn

Igår hade jag studiedag och det tyckte jag om. Sov till halv 12. Skulle kanske åkt med tjejorna in till stan men dom skulle vara så jävla tidiga och ta halv 12 tåget in så jag pallade inte. Åkte istället med mamma till Farsta på eftermiddan. Köpte mucho mucho från Gina. Me löve. Köpte t.ex ett par jeans tights. Jag veeet att jag typ är den sista i hela Sverige som köper det, men jag pallar inte följa strömmen. Enda anledningen till att jag köpte dom var att jag vill ha jeans som är überstrechiga men som samtidigt är tajta och det, mina vänner, är inte så lätt att hitta. Så då passar ju jeans tights pörfa!
När jag kom hem så bytte jag bara om, sen drog jag iväg på träning. Efter träningen städade jag lite i rummet, sen gick jag och la mig.

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Efter skolan var Geron, Erik och Frippe här lite. Men jag orkade inte vara med dom så dom fick gå hem. Jag käkade lite, sen åkte jag iväg på träning.
Kom hem för nån timme sen och har precis duschat och käkat lite. Pussar & bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0