all in one

Jag börjar vell med en liten ursäkt  för att jag inte har uppdaterat på evigheter men i helgen har jag varit på landet och innan dess hade jag varken tid eller lust. Men jag har ju faktiskt förvarnat er att det kanske skulle bli såhär då och då så..
Men jag var ju som sagt på landet över helgen, booring! Älskar att vara där, men på sommaren, och med vänner. Inte nu när det är kallt (det är mycket kallare vid skärgårn) och vi var helt ensamma med farfar & Rita. Men men.
Och vet ni vad? Det har gått hela ett år (!) sen vi var på klassresa på Vässarö! Sorgligt, huh? Seriöst så är det nog den bästa helgen i mitt liv. Det är svårt att återberätta allt för ett så långt inlägg kan man inte skriva här på blogg.se, men allt var bara helt underbart. Och det avr sommarvräme, 25 grader ungefär. Dessvärre vare bara 11 i vattnet men jag var tyffing och bada endå! ;)
Men det som nog är det mest sorgligaste är att tiden sen dess har gått så himla fort! Det känns som att det bara var några månader sen.. :/
Men jag bjuder iaf på några av alla bilder som togs där, xo alice

























Kommentarer
Postat av: Lovisa

vad snygg man va då haha <3

2009-05-10 @ 20:46:24
URL: http://emlos.blogg.se/
Postat av: stephanie

hejsan.fina bilder.

2009-05-10 @ 21:45:00
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: alice

Haha du var skit snygg! :)

Hejsan på dig me, tackar

2009-05-10 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0