all in one

Tjena mellan bena. Tror inte jag ahr skrivit på en vecka nu men jag har rå-pluggat till the big SO-prov som var i onsdags.
Take the week in a small sammanfattning;

Måndag; Pluggade tillsammans med Julia och Louise.

Tisdag; Plugagde lite med Jt, sen kollade jag lite på min syster kulturkväll.

Onsdags; Jag och Michaela åkte till mitt landställe på kvällen. Kollade på två filmer. Sen gick vi och la oss.

Torsdag; Landet. Vi körde lite fyrhjuling och fixade banan lite bättre. (Vi har gjort en bana där.) Kollade på några till filmer. Gick ner till båthuset (där vi sov) och pratade tills vi somnade.

Fredag; Några kompisar till mamma och pappa + deras barn kom ut och så kom min faster och hennes man och min kusin. Vi körde lite fyrhjuling, hoppade (gungade) studsmatta med alla barnen, bastade och badade i havet, 10 grader, kollade på film och gick och la oss.

Lördag; Åkte lite fyrhjuling, Kollade på film, passade Matilde (kusin), och grillade marsmallows på kvällen.

Och så söndag; Vid halv 11 kom Michaelas mamma och pappa och hämtade henne med deras båt. Efter det gjorde jag inte så mycket, åkte hem vid halv 1. Fast pappa skjutsade mig direkt till Tyresö. Hade match mot DA DA DA.. ni kan inte gissa vilka. Tyersö. 1-1.
Fick skjuts hem av Lovisa. Hoppade in i duschen och duschade på 3 (!) minuter. Sen sprang jag och sminkade mig, Slängde på mig kläder och, tada, var klar på 10 minuter! Har aldrig varit så snabb i hela mitt liv. Hade nämligen så brottom för att jag skulle kolla på Sofies dansuppvisning. Och den  började halv fem och när jag kom hem var klockan fem över 4. Lovisa skulle också dit och kolla på Emma. Så jag fick skjuts av henne dit. Och vi hann faktiskt i tid! :) Känner mig fett stolt :) Vi mötte även Josefin och Anthony där. Det slutade halv 7. Och Sofie du var jätte duktig! :)
Jag promenerade hem. La mig i soffan och kolla på Gossip Girl. När det slutade beställde jag en pizza.
Nu sitter jag här.

Skulle gärna langat bilder från helgen men alla bilderna är på min mobil och usb-sladden till den är borta :/ Så ni får klara er utan om inte Michaela slänger in några bilder, pussar och bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0