alice anropar michaela

Tjena mellan bena bloggen. I skolan hände det inget värt att skriva om. Efter skolan så gick jag, Amanda, Mirre, Henke, Frippe och Erik runt i stuvsta centrum lite, sen så drog vi hem till mig och hoppa studsmatta.  Sen vid 4 gik vi upp till skolan igen. Våran skola hade nämligen "kungis-dagen" idag. (skolan heter kungis). Och det var obligaoriskt för alla att vara där, annars fick man skolk -.- Men vi ska få igen timmarna nån gång i Juni så det är ju bra.
I skolan så hände det inte mycket. Gick runt och köpte nån lott och kollade när några sexor hade någons dans som dom visade upp.
Sen så fick man gå hem vid 6. Gick med Geron, Marcus, Dogge, Ralph och Mahdi ner till centrum. Sen så följde dom med mig hem och hoppade, men de ville inte jag :( Men dom stack aldrig. Men tillslut så.
Så nu sitter jag och plugagr lite spanska, har prov imorgon! :( Men jag tror det kommer gå ganska bra :)

Och en sak, Michaela varför svarar du aldrig? Skulle ju vart med dig idag men du hör inte ens av dig. Lever du eller?

Aja, kisses alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0