you raise me up

Skrev inte igårkväll men jag var med sara emma och mattis, vi var på hockeymatch i segeltorpshallen och satt och skötte klockan osv. med mina föräldrar eftersom det var min bror som hade match. Vi åkte hem någon gång runt tio halv elva, sen åkte dom hem.
Föressten ni undrar säkert varför jag är uppe men det är så att jag ska följa me mamma och pappa till landet och vi ska ta 11 färjan så. det ska bli mysigt att komma ut dit har ju inte vart där sen i november typ. Jag bodde där hela sommarn föressten och jag och pappa ska flytta dit i maj typ, så vi får hoppas att det är fint väder då! Och då kommer jag någ inte ha internet faktiskt. Men jag kommer ju vara hemma någon gång i veckan också faktiskt!

Iallafall nu ska jag äta frukost och ta ett varmt glas oboy!
Btw jag älskar mitt rum det är så mysigt fast det är inte riktigt klart än ska ha ett bord och sätta upp nåra tavlor.
Cya michaela

 Fan vad jag vill åka till seyshellerna nu! Kolla bara, vilket paradise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0