väntar på iPoden

Jag sitetr på att min iPod ska ladda klart, alltså jag laddar den via datan. Så jag bjussar på en lista som avsked! Sen måste jag verkligen i säng för jag ska ju upp så tidigt imorgon, snyft :'( Puss och kram / balle

HAR DU ? ..
Folköl i kylen:
Inte vad jag vet, isånnafall stark öl
Något husdjur: Ja, min älskade hund
Någon favoriträtt: Oxfilé me like
Någon flick/pojkvän: Nope
Puder på dig: Nope
Några framtidsplaner: Just nu, åka skidor
Någon sjukdom: Kan vara så
Gymkort: Haha nop
Några kärleksproblem: Njej, eller det beror på hur men menar? Jag är singel, men jag vill va det just nu också.
En homosexuell kompis: Inte vad jag vet
Duschat idag: Japp
Någon kompis som snarkar: Jag tror det, men jag sover alltid på natten så jag hör inte det
Någon vän som spelar i ett band: Jao
Några mvg:n: Har inte betyg
Någon som förstår dig: Ja
Tuff kompis som kan försvara dig: Jaa.. men jag kan försvara mig själv
Något beroende: Musik
Fikat idag: Ja, jag åt lite glass efter maten :)
Nagellack: Ja, just nu rosa fast som är nästan het avskavt. Men brukar ha svart och ska ha det när jag har orkat ta bort det här.
Någon vän som bor i ett annat land: Japp

VEM ? ..
Avskyr du: Rugg-Ugglan m.f
Hånar du: Djurgårdare
Delar du mest minnen med: Oj, många. Michaela, Sofie, min syster mest tror jag. Men det finns nog fler.
Längtar du mest efter: Venne
Stör du dig på: Dryga djurgårdare
Gosar du med: Min Sachi :)
Lagar mat: Today, daddy
Diskar: Diskmaskinen
Tror att den är någon: Vissa personer..

VILKEN ? ..
Tidning läser du: För det mesta VeckoRevyn
Buss åker du oftast: 705 och 710/703
Frisyr har du: Mörkbrunt med ca 2 cm blond utväxt och ganska så långt. Har väldigt mkt självfall egentligen men brukar platta det nästan varje dag.
Dag fyller du år: 3 april
Årstid föredrar du: Sommar och Vinter
Stad är du uppväxt i: Stuvsta, men det är ingen stad så Stockholm

VAD ? ..
Gör du nu:
Väntar på att iPoden ska ladda klart och skriver den här listan -.-
Gör dig till en bra människa: Jag är nog oftast glad
Gör dig till en dålig människa: Jag har jävligt dåligt självfortroende
Vill du arbeta med: No idea?
Är roligast just nu: Inget
Har du på dig nu: Mjukisar och en t-shirt
Har du för smink idag: Inget alls
Äger du för skor: Stövlar (inga gummistövlar), vita tygskor, svarta converse, moonboots m.m.
Har du för storlek i skor: 39
Läser du för bok: Gossip Girl
Ska du göra nu: Logga ut och gå och lägga mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0