today it's onsdag, vänner

Skolan var vanlig. Hade håltimme på slöjden. Då satt vissa små pöjkar och kollade på lite "roliga" saker på datan. Geron berättade en sak som jag fick en riktigt obehaglig bild av i skallen. Behöver inte gå in på det mer...
Sen när våran nästa lektion ska börja så får vi veta att vi inte hade nån vikarie till den. OCh det var våran sista lektion för dagen, så då hade vi suttit där i en timme och väntat i onödan -.-
Efter tha plugg skulle jag och the trippletower hem till Tha Tildo Dildo och plugga. Men vi var tvugna att kuta till busshållsplatsen för bussen skulle typ gå om 1 minut. Men vi hann! :)
Hemma hos Mathilda så pluggade vi och snacka. Sen tog jag bussen hem rätt så tidigt för min lillasyster låg sjuk hemma och mamma skulle iväg på ett möte. Men vad gör man inte för sin underbara lilla syster? (a)
Hemma har jag itne gjort mycket alls. Så det är inget intressant att skriva om.

Ha det så bra tills vidare / balle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0