tjenare på typ tusen år

Hehe, har inte bloggat så mycket men jag har varit hos Sofie hela helgen :)
I lördags så kollade vi på film hela dagen. Bl.a He's the girl och den var så himla bra, och killen var så himla snygg.. :) Haha. Sen så gick vi och la oss rätt så tidigt för vi hade cup dagen efter (söndag,igår) så vi skulle upp halv 7. men jag kunde inte sova, jätte konstigt för jag brukar alltid kunna sova. Så totalt fick jag bara 2 ½ timmars sömn -.- Skit kul! Så på cupen så var jag lite lost. Men det gick ganska bra endå. Vi vann! :) Skit kul!
Sen idag så måste jag ju bara säga GRATTIS MATHILDA HEDBECK! som fyller fjortis idag! Hoppas du har en bra födelsedag.
Har inte gjort så mkt idag. Har värst träningsverken i benen från igår. Ska plugga också för nästa vecka är jag i orsa och åker skidor! :D

Ni får ha det så bra bajskorvar! xo balle
 

SÖTASTE FJORTISEN :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0