this is a story of a girl

Tja! Pallade inte skriva igår, hade inte tid heller.
Men iaf igår stjusade jag och mamma sebban till ks för han ska skulle till falun me 9an och nåra åttor, skönt att slippa honom :) mamma stjusa me till min skola och jag kom typ 40 minuter innan vi börja. Slutade halv fyra åkte hem och pluggade lite.
Idag hade vi sovmorgon till 9. Hade so engelska idrott lunch matte sen efter matten åkte jag hem. Har pluggat kemi en stund ska snart göra det igen sen jobba lite matte och läsa svenskaboken.
Nu ska jag dra puss påre / michaela

 förlåt för idag. jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: sara

älskar dig mäst bästis. förlåt själv

<333

2009-03-17 @ 17:12:40
URL: http://pictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0