rubrikbrist

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på flera dagar men jag har haft annat att göra och jag ahr inte orkat sätta på datan. Men iaf som gottgörelse så tänkte jag att ni får lite bilder ifrån veckan. Och så berättar jag lite kort om vad som har hänt sen sisst.

I onsdags så vare skit mysigt i skolan, eller iaf på lunchen. Jag och Jt, Mathidla; Julia och louise satt och sola mot tegelväggen på skolan och käka vindruvor och lyssna på mucik. Och det var så himla varmt!
Sen efter skolan vare ju voffeldagen, eller det avr det hela dagen men ja, och jag och syster-yster var själva hemma så vi stod och grädda skit goda våfflor! Till hade vi grädde, blåbärssylt och färska hallon. Mums! Sen ahde jag träning.

I torsdags så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Eller jo jag plugga och hade träning.

I fredags så åkte jag till Blacksta, ligger nära Gnesta, direkt efter skolan. Skulle fira min kusin som fyllde år. Sov där till lördan.

Igår så vaknade jag upp upp i Blacksta. Men vi åkte hem ganska tidigt för jag hade lagfotografering 1 i kvarnberga. Det gick nog bra tror jag. Haha. Fick se en av bilderna efetråt och alla blev faktiskt bra. Förutom jag men whatever. Och så fick vi göra en spex bild också som vi ska ha på hemsidan. Sen efter det hade jag träning. Lovisa var med och tränade också och det gick jätte bra! Så jag hoppas att hon börjar för vi behöver verkligen folk så om det är någon som är bra och sugen på att spela fotboll så kan du gärna börja i laget! Haha.
Eftersom träningen slutade ganska sent, på kvällen, så hade jag ingentinf för mig så jag åkte med mamma och pappa över till några kompisar. Och där var det vell helt okej. Och jag håller inte ALLS med Michaela! Nej, Earth Houer kan inte rädda jorden men det spelar stor roll och man gör det för att visa politikerna att man bryr sig och faktiskt vill rädda världen! Självklart var vi med på det och släkte ner hela huset.

Idag har jag inga planer alls mer än att ha min tv-kväll. Båda mina favvoserier går på söndagar, dirket efter varandra också! Det är nämligen One Tree Hill och Gossip Girl. Och efter det komemr ju Wipeout som jag också tycker är sjukt kul så det blir 3 timmars tv. I love Sundays!

Jaja. Här får ni bilderna. Puss och kram / Alice



Från i onsdas, Lousie Julia, Mathilda, Jag och Jt. Och jag vet inte vad jag håller på me, men den bjuder jag på haha.




Från i tisdas när jag var på bio med Amanda, på bussen.




Haha i måndas. Marcus och Amanda sitter och sminkar sig ;P




Kommentarer
Postat av: Mirjam

haha, marcus våran bög! :D<3

2009-03-30 @ 20:59:16
URL: http://mld.blogg.se/
Postat av: Josefine

åååh, saknar det där:/<3

2009-10-06 @ 19:14:20
URL: http://modetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0