riktigt läskigt!

Hej och förlåt för att jag inte bloggat på två dagar! Men jag är sjuk så har inte orkat sätta på datan
Ifall nyss hände en sjukt läskig sak. Jag hade precis duschat och innan hade jag gjort våffelsmet för jag ville ha lunch och så gjode jag den ställde in den i kylen gick och dusha sen när jag ska sätta in våffelsladden i elutaget så bara bliktrar det till och hela saken hoppar och jag blir skit rädd för jag fick typ en stöt! Så jag sprang till telefonen för att ringa mamma men den funkar inte så jag springer upp på mitt rum och provar telefonen där men den funkade inte heller dom bara blinkade även fast dom har fullt batteri! Så nu vågar jag inte stoppa in våffelsaken föräns jag har ringt mamma! Hon svarar inte, har ju mobilen som tur är ju :)
Aa läskigt menmen. Var hemme igår också, kollade på film hela dagen, 4 filmer blev det! Sen idag har jag sett på tre filmer hitils! Såg nyss på Wild child och den var skit bra!
Men nu ska jag dra
Över och ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0