monday is dark

Hejhej bloggen. Sitter i köket och är grymt sur på mamma för hon tvingar mig byta klass mitt i terminen?! Känns som jag kommer börja gråta som jag gör när jag är arg.
Idag var det skola och det hände inget speicellt. Tog bussen hem och där var det skönaste killen haha! Pallar inte förklara.
Ikväll ska jag plugga, ska försöka komma till sida 150 i boken.
Alice är i orsa nu föressten, och hon skickade en bild på blåbäret (en stor figur som står vid början av blåbärsstigen i backen) och det var jätte mycke snö!!! Jag skulle kanske egentligen dit typ nu på onsdag men det var fullt i huset så det funka inte :( men jag har faktiskt varit med där 2006 och haha det är minnen :)) Hej då / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0