mí smoothica!

Sho bre zombreros! Today vare helt chilli pill in tha plugg. Nej jag skija bara, eller jag vet inte. men det var en väldigt lång dag men inte så jobbig så, ja? Jaja skit samma. Hände iaf inget speciellt värt att blogga om. Efter skolan gick jag, Amanda, Jt och louise ner till ICA, där jag handlade min första gb-glass för i år! Jag provade en av dom nya magnum glassarna. Amanda handlade 5 för 10 bröd och Jt nån läsk. Nyttiga ligan...
När jag kom hem bestämde jag mig för att göra en smoothie. Jag jag vet, MATVRAK! tänker ni. Men so what? I am, no big deal. I like food, a lot :)
Kollade på Pug och Elliot 2 också, skit bra film :)
Inget speciellt planerat för ikväll förutom att plugga lite. Får skippa träningen ikväll för jag har varit riktigt förkyld hela veckan och det är match imoron så jag vilar mig till den.

Have it great! / alice


Och jag vet att det här inte är alls min grej och jag tycker egentligen att det är helt onödigt att lägga upp bilder på sin mat, men jag gör det endå! Haha enjoy...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0