hata rubriker

Hejhej!
Hade ingen tid till att skriva igår för jag kom hem åt midda och åkte direkt till konfan.

Igår: Vakande hade skola, slöjd no håltimma lunch musik elevens val. Åkte till c med resten av "gänget" (gillar inte att kallas gäng för vi är bara många bästavänner) Satt där till fyra eftersom och gick och mötte mamma så åkte vi hem och åt sen drog vi och hämta upp alice så åkte vi till kyrkan. Fick äntligen träffa amanda igen :) så där satt vi i 45 minuter och lyssna på vår lärare sen gick vi upp till kyrkan och hade megamässa, ganska kul faktiskt. När jag kom hem satte jag ihop första tvbordet :) blev en massa svärdomar och jag var nära på att börja gråta för jag var så arg på möbeln för inget ville funka och mamma ville inte hjälpa till.

Idag: Gick in till mamma på morgonen och bönade att jag skulle få stanna hemma idag för jag hade världens magvärk men nej det fick jag inte. Så åkte till skolan gick på livvskunskap och spanskan sen åkte jag hem, eller jag satt me mattis & tilda i korridoren för jag skulle vänta på att min buss skulle gå men den kom aldirg o_0 dom gick på lektion så jag satt där och fick vänta på nästa buss men my kom ner för hon fick sitta där nere me mig , vi hade matte så :)
Kom hem så åt jag lunch för jag har helt tom i magen, fyfan vad hungrig jag va. Sen börja jag med rummet och det är as fint nu tycker jag :) men det är inte riktig klart för jag måste ha en bord!

Men nu ska jag gå ner och dricka pusshej / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0