hallon och blåbär

är så sjukt gott i yoghurten! Äter det nästan alltid numera till frukost. Ville bara säga det.

Matchen igår vill jag inte prata om. Det gick inge bra, om vi säger så..
Och som grädde på moset så började jag känna mig febrig när jag kom hem. För jag var redan förkyld innan. Så jag tog en alvedon och gick och la mig vid tio. Haha vilken vild freda kväll..! :P

Idag så har jag precis varit och kollat på min systers innebandy match. Dom vann med 3-1.
Har inte så stora planer för idag mer än träning. Fast jag ska bara kolla. Heh, e ju lite småsjuk.. Och så ska Lovisa följa med och kolla! :D Så det är därför jag ska dit också.

Tror jag inte orkar göra så mycket ikväll så jag vill helst ligga hemma i soffan och kolla på tv. Men jag vet inte, jag är bortbjuden på kalas, haha, så jag vet inte om jag kanske ska på det. Men vi får se..

Aja ha det bra! / Balle with a big B



Haha jag tycker inlägg är så tråkiga utan bilder eller någonting, med bara text. Så här får ni en über mega cool bild på mig med min absolut seriösaste min!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0