finally Friday!

Och så äntligen allas favvo-dag! FREDAG. Me like :) A lot. För på söndag åker jag till mitt älskade fjällen. Som jag har längtat. Har gått och saknat det nästan ett år tillbaks nu.
Idag hände det inte så mycket i skolan. Efter skolan vare egentligen tänkt att jag skulle till huddinge c med Amanda, Tilda och Julia. Men vi åkte hem till Tilda istället. Där så käkade vi lite och kolalde på House samtidigt. Men Efter ett tag gick Mathilda och Amanda upp och körde gh rock band. Men jag och Julia satt kvar fastklistrade. Men när det var så slut så gick vi upp och rockade med dom också :) Men tog bussen hem vid 4 redan för Tilda skulle på träning.
Ikväll så ska jag inte göra så mycket. Nicke kommer hit. Ska packa lite också.

Have it great! / balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0