åh yes

Hejhej bloggen, sitter just nu med ont i magen eftersom jag tror jag förstört min mammas kväll. Det började med att mamma åkte iväg för att hämta min ena brorsa på hans hockey träning i segeltorp men jag trodde mamma sa att hon skulle hämta sebban (min andra brorsa) som också var på hockey men det jag inte visste va att han hade tydligen vart på hockeymatch i eskilstuna och där är han just nu så ringer sebban hem och frågar efter mamma men då säger jag att hon är och hämtar honom *smarT* så han trodde väl säkert att mamma är påväg -.- så jag ringde pappa för jag behöver tränarns nummer och då blir pappa skit sur och är är liksom i sundsvall och sover så han blev ännu surare, så jag lägger på och ringer mamma och ger telefon nummret och balblabla så jag ringde henne nyss och tränarn sa att pehan trodde att sebbe också va på donken med resten av laget ochd et hoppas jag på!

Iaf idag vare skola, inget speicellt med det. När jag hade ätit midda så åkte jag och mamma till ikea och köpte ett övertäcke eller vad det heter sånt som man lägger övanför täcket så att allitng inte blir smutisgt och två st "tvbord" till mitt rum. Kom hem packade upp maten som vi även köpt och så gick jag direktupp till rummer och börja städa, så det har jag gjort i ungefär två och en halv timme :) ganska skönt faktiskt, ut med det gamla. Och har rensat bland alla mina kläder igen så lite mera att slänga. Ska föressten göra om i mitt rum det är darför jag städar och tar bort lite möbler :P

Men nu ska jag damsuga pusshej / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0