var ligger landet där man böjer bananerna...?

........Den stora frågan. Nej. Jag skojja. Det är en låt. Min mattis och emmas låt. In Y0 face!
Hur känns det nu va? vavaVAvAAA. Ni fick en bitchslap över kinden bara så där liksom. Inte tåla, sätt dig ner!
:) jag är rolig.

Förlåt för att jag inte skrivit på typ.. Hela veckan. Eller nej egentligen inte, det är ju våran blogg så vi close the shots liksom :) ännu mer In Y0 face! (y)
Jag har varit bisssyy hela veckan lång you knoww. Skämtosido så har jag haft all världens tid till att skriva. Men naaaaaaaaej, jag la undan bloggen för den här veckan, likså Alice. YEE fett tuffa vi e.
Nej men nu till the real shit
I veckan har det då bara vart skola lite plugg samt kemiprov som gick strålande! På onsdagen åkte även jag mattis och emma in till skhlm(vad fan e det för namn egentligen? vad leker vi, äkta stora varuhuset i usa eller. Nej skulle inte tro det. Skippa namnet jävla p12or) såkallad skärholmen och aaa shoppade ni vet, vad annars gör man? går på mc´donalnds.. Hmm nä så tuffa är inte vi. Utan jag och emma käkar kebab på izi istället och blir bjudna på color av dom i kassan.

Torsdag hade vi fågelskådning, dock inte så jobbigt men fyfan vad kallt! Lata som vi är så åkte vi buss till ottan. Humor. Jag tänker inte kalla det fågelskådning för ingen kollade på fåglar utan precis varenda människa som var med var inne i hästhagen och var med hästarna och retade dom osv. Inklusive lärarna. Ännu mer humor :]

Jag och mattis gick hem till henne och kollade på bond. Dom två första filmerna! Daddy hämtade mig mm.

Fredag hela klassen åkte till liljeholmen var i fruktparken åkte hem slutade för dagen. Jag åkte hem och balblabla. Mattis och emma kom till mig, vi grillade och hade mysigt sen åkte vi till huddinge och gick till stenmo där vi åkte rutschkana sen gick vi hem till mattis där mina föräldrar hämtade mig. Juste jag ramlade in i en nyponbuske så hela min vänstra tumme är full med små taggar plus lite andra ställen på händerna. Duktigt dära!

Igår åkte vi ut till landet, jag mamma och pappa. Jag var död hela dagen så aa.
Åkte hem tidigt idag för pappa skulle jobba. Tog 9 färjan hem, sen har jag bara kollat på film på youtube. Ni vet sån där med part 1 part 2 osvosv. Den hette Zathura. Ganska bra faktiskt, kirsten stewart var med i den. Hon är den bästa skådespelarena jag vet!

Men snart ska jag hem till Alice och hämta min Aloevera kräm :]
btw så ska jag och alice fira midsommar tillsammans i falköping!
Känns som jag och alice kommer vara med varandra hela sommarn, och det älskar jag :]
Jag älskar alice för hon är världens underbaraste vän och den som känner mig innan och utan. Finns ingen bättre än min blodsyrra!
PÖ M


jag och min äldsta broder i Azorerna 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0