rip king of pop

Tjenare :) Take it short för jag åker till landet strax.

Tisdag; Först var vi på Flottsbro med Konfan och körde "Mision Impossible" som har rätt kul och badade och hade det kul i värmen. Fick faktiskt lite bikinilinjer! :) Sen så hade jag träning. Gick sådär för mig för jag hade inte tränat på 2 veckor och så var det vindstilla och 30 grader -.- Dog nästan men jag överlevde :) Sen åkte jag hem och duscha, sen tramoade jag över med cykeln till Michaela. Vi åkte moppe typ hela kvällen. Shit pommes vad kul det är! Sen så kollade vi lite på tv. Sov där.

Onsdag; Vi gick upp, käkade lite frulle och gjorde oss i ordning. Sen när vi var redo att åka (till konfan) så kom vi på att vi hade råkat gå upp en timme förtidigt. Så för att fördriva tiden åkte vi lite moppe. Igen :)
På konfermationen så kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde. Det vanliga tror jag.
Efter det så skulle vi kanske åkt till Långsjön men vi fick inte ta moppen dit så då orkade vi inte :P Haha så istället åkte vi lite moppe. Igen :) Sen gick vi in lite för vi hade varit ute hela dagen. Vi kollade på våran favvoserie. Som vi inte tänker nämna här i bloggen så att alla andra kommer att härma oss. Sen vid 6 tog vi moppen till ip och kollade på Henriks match. Dom torskade mot dif med 2-0. På ip träffade vi Amanda och Kajsa också :) Men när matchen var slut så åkte vi hem och käkade lite. Sen åkte vi tillbaka och var med Kajsa och Amanda. Haha vi turkskjutsa och körde 4 pers på moppen :P Sen å satt vi typ vid nån gräsplätt och prata lite. Sen så drog jag och Michaela hem vid halv 11. Skulle sova hos henne denna dag med. Vi kollade lite på Jackass. Sen så var vi så trötta så vi gick och la oss.

Torsdag; Fick skjuts till konfan av Michaelas pappa. Hade morgonbön och sen lektion tror jag. Till lunch blev det pannkakor, och det roliga var att jag hade sagt at det skulle bli det innan, utan att veta vad det skulle bli! I'm the värsta oraklet ju! :O
Efter lunchen så gjorde vi lite stafetter. Gick sådär för vårat lag.
Efter konfermationen så gick jag direkt hem. Pakade. Sedan åkte jag ut till landet. Gjorde inte så mycket där. Var bara skit tråkigt. Usch vill inte vara där!

Idag; Skulle egentligen inte gått på konfan idag men jag åkte med pappa för han skulle jobba. Han släppte av mig vid Gullmarsplan. Tog tvärbanan därifrån till Årstaberg och där bytte jag till tåget til Stuvsta. Känner mig jätteduktig! Haha nej men seriöst så suger jag på att åka komunalt så det här var stort för mig :P
Hade morgonbön där. Sen lite lektioner. Sedan vare lunch. Vi fick Mexikanskt. Gissa vad? DA DA DAAA. Tacos.
Efetr det gjorde vi lite lekar. Sen vare lektion och sedan slutade vi. Trampade hemmåt då. Och nu sitter jag här. Väntar på att min faster ska komma och hämta mig. Får skjuts ut av dom till landet.
Farfar kommer att ha bigga festen där imorgon så det kommer att se ut som Saint Tropez Junior. Du förstår, han känner ganska många rika gubbar med väääldigt stora båtar. Ska ta kort och lägga ut i bloggen sen när jag kommer hem. Kommer hem på söndag så att ni vet. Men kanske inte bloggar då för det ska ju vara skeeeta varmt då, det är det ju i och för ig redan, men varmare typ och det måste man ju passa på att njuta av.

Puss och skram, skumbanan / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0