HAPPY BIRTHDAY, SACHA!

Hola bananas! What's up?
Igår som sagt så gick jag upp 02.00. Mysigt? Naej. Segt? Ja. Gjorde lite varm O'boy i termos och bredde 2 mackor, sen trampade jag iväg till skoan, SPRITT SPRÅNGANDE NAKEN! i fejset. No make-up. Såg verkligen het ut i min übercoola hjälm. Fast det är itne ens min. Har ju ingen så fick ta någon gammal. I skolan började alla killar stirra. Va fan? tänkte jag. Men så slog det mig, no make-up. Jag ser jätte jätte annorlunda ut utan smink för jag har så ljusa ögonfransar. Men jag var för trött för att bry mig. Jag funkar inte så well efter 4 (!) timmars sömn. men vi trampade iväg till Ågesta-sjön. Kollade lite på fåglarna, men satt mest och drack O'boy och käka mackor. Var jätte seg. Och som grädde på moset så hade jag låst ihop min cykle med JT's och så måste hon såklart tappa nyckeln. Men vi hittad den, efter en liten vandring i skogen. Cyklade runt lite i Ågesta, sen fick vi cykla hemmåt, då var klockan 7 ungefär.
Jag, Mathilda och Amada cyklade hem till mig. Vi grod ut varsitt täcke på studsmattan och la oss ner för att sova. Men.. Amada var ju med, så gissa hur mycket sova det blev? Nada. Zero. Noll. Inget alls över huvud taget. Ungen kan fanimig inte vara tyst i 10 sekunder! Men vi lade oss och solade istället och hoppade runt med täckena på studsmattan.
Sen käkade vi lite frulle. Och sen solade lite till. Sen vid 11 kom Axel och Henke. Vi cykla till trehöringen men de var ju fan ingen strand eller någonting alls där (har aldrig varit där) så vi cyklade till långsjön istället. Där badade vi, körde vollyboll, solade och schtekte. Schtek.. Sen så cykla vi hem igen vid 2. När jag kom hem åkte jag, systra mi och moder jord in till staden. Vi handla lite grejer. Sen när jag kom hem var jag helt slut. Jag menar det. Helt, slut. Jag var så trött så att jag till och med somnade på tåget hem. Men nä jag kom hem så kan ni ju gissa vad jag gjorde. Tror dom flesta gissar rätt.

Idag har det inte hänt mycket alls. Det gick från Juli till November iof men inte mycket mer. Gick skit på träningen. Har så jäkla ont i knät men vill inte säga till tränarna att jag är skadad igen för jag går fan och skadar mig hela tiden. Så jag körde på och bet ihop men så skulle vi börja köra skott. Wiho! Min favorit. Nej men ärligt så suger jag på att skjuta och har alltid gjort. Och det gjorde för jävligt ont så jag skjöt som en fem-åring som nyss börjat på fotboll. Sen som grädde på moset så fick jag skjuta inläggen på en övning som vi gjorde. Och gissa hur ont och bra det gick?
Jaja, nu sitter jag iaf och käkar jordgubbar och ska alldeles strax gå och nana. Pussar & bananer / alice






Och juste! Min älskade och vaärldens absolut bästa hund fyller 9 år idag!! Älskar dig Sachi, du betyder enormt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0