oh susi we ran out of time

Hola Nachos! What's Up?
Blev inte så mycket inlägg från denmark men minisemester hallå?? Nu undrar ni säkert vafan åkte hon till malmö och danmark på 2 dar? Jo pappa hade interljuv i danmark och medans han var där i TVÅ timmar!!!! låg jag madre och broder på åkern och solade i en och en halvtimme..snaArk. Sen dog vi av värmeslag. Nää sen åkte vi till köpenhamn från jylland. 3 timmar i bilen.Jag har åkte väldigt mycket bil känner jag. Ifall i copenhagen så gick vi på Tivoli köpenhamn.Och där mina vänner kan jag säga var det kul! Eller inte först för då fick jag och crippa stå i kö i 1 OCH EN HALV TIMME!!!!! för en åksak. men den läskig och rolig. Det var ett flygplan som snurrade 360 grader och svängde samtidigt.Den va kul. Senåkte vi lite annat. Och juste innan tivolit åt vi på KCF = Kentucky fried chicken! Man kan på som stora popcorn skålar med friterade kycklingvingar i och massa annat också.5 av 5 toasters (y) pappa älskar den resturangen :]
Vid elva halv tolv började vi röra oss mot bilen fast först gick vi runt på ströglet och mmmmmmmmmmmm. Sen tolv på natten åkte vi hem till ljuva sverige bajs på det.
Sen igår badade jag bara i poolen här hemma hela dan typ :]

Idag ska jag och sara till mys land, sen på lördag åker jag till landet för Mona kommer på söndag med sin familj :D
sen är jag kanske kvar där men jag vet inte. Alice kommer ju hem på söndag, det gör hultis också men jag vet fan inte när bea kommer hem :o

Aja ska kila nu pusshej!!
PÖ mickis


Såhär såg jag ut förra sommarn.. Hade blont/gult hår med bajs mycke utväxt haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0