in the car

Guten morgen bloggen. Sitter i bilen nu. Är påväg till Malmö/danmark.Min brorsa övningskör.Det går väldigt bra.Pappa mamma och han har en rolig diskussion nu.Väldigt kul att lyssna på :] Min familj är väldigt sköna faktiskt. Vet ni vad som hände nyss? Jo min brorsa åt en banan :O holey shit, undra fall han dog? Nää bilen rullar fortfarande så. Nej men han äter ALDRIG grönsaker (tror att man dör av dom säkert) så detta är ett mirakel. Min pappa leker cool med min systemkamera och fotar allt. mamma har min kudde :'(. Min mamma sitter brevid mig min pappa sitter framför mig på höger sida och min bror sitter framför mig. min mamma tar just nu kort på mig med kameran för att jag sitter framför datan. Vilken fjolla hon e. Imorse åt jag en daim som jag fick av mormor :] den va god.
Snart ska jag kolla på en film vet faktiskt inte vilken. Kanske twilight men då kommer mamma vilja se den också och jag vill lyssna med mina kosshörlurar så det kanske blir Saving private ryan eller någon epic movie date movie eller meet the spartans. Det är mat om två timmar sa pappa nyss.

Nej det känns som det börjar bli lite tråkigt inlägg..
Bloggar säkert senare PÖ michaela

PS. du som ville ha twilight adresserna maila mig så får du dem : [email protected] DS.
PS2. Känns konsigt att min andra brorsa inte är med när vi åker iväg.. miss you sebban.DS2.
 så här snygg e jag..


Kommentarer
Postat av: Jakob

HEHEHEH XD

2009-07-13 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0